woensdag 4 november 2009

Oproep

Wil de h*fter of h*fster die vannacht onze bakfiets heeft gestolen deze zo spoedig mogelijk terug zetten op de plaats waar deze ontvreemd is!

Omdat ik aanneem dat u anoniem wilt blijven, (ik neem dit aan omdat u vast niet geconfronteerd wilt worden met de dingen die ik over u te zeggen heb. Zoals bijvoorbeeld dat u de aanduiding U helemaal niet waardig bent. Dat u een laagonderkruipsel bent dat een moeder en kind hun vervoersmiddel ontneemt. En dat u de reden bent dat moeder en kind nu in de stromende regen en hagelbuien drie keer moeten fietsen met de zware boodschappen. Dat u bent afgedaald tot de laagste laag van de bevolking. En dat u het meer dan die vriendelijke ander verdiend om het land uitgezet te worden, met een flinke trap onder uw zielige h*l) neem ik er genoegen mee wanneer u de fiets vanavond na zonsonderdag terugplaatst. Dan zullen we het niet meer hebben over de drie sloten die u naar alle waarschijnlijkheid heeft doorgeslepen!

P.S. Mocht u ook diegene zijn die eerder al onze fietskar ongevraagd meenam uit de stalling, deze dan graag meeleveren vanavond. De maat is nu wel vol hè!


Daarnaast roep ik iedereen op om uit te kijken naar onze geliefde bakfiets!

Signalement: Rood, bruine bak waar bloemen opgeplakt zijn en de pakkende tekst bakfiets.nl, een rode tent over de bak en een stoelverkleiner met rood/witte polkadots.

Foto: (Man en kind, te zien op de foto, worden niet vermist!)

8 opmerkingen:

  1. oh, da's zó gemeen! Hopelijk wordt ie nog gevonden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Noujazeg, wat belachelijk! Hopelijk wordt-ie terug gevonden, maar ik kan me goed voorstellen dat je Super Boos bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou wat naar. Ik hoop dat hij snel weer op stal staat. En als gedeelde smart halve smart is dan wil je wel even vermelden dat onze auto gisteren is afgekeurd en niet meer oplapbaar, welliswaar niet gestolen, maar wel vervoerloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, ik ben bang dat deze oproep geen effect gaat hebben meid. Balen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "grrrRRRR" de moeder N.......als ik hem of haar zie vat ik hem/haar bij zijn kraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is wel heel erg gemeen!!! En dan ook nog jullie fietskar!!! Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt voor jullie vervoersprobleem... (en dat je niet al te lang je humeur laat vergallen. Dat vind ik altijd nog erger dan het feit zelf: dat ik er me zo rot en wraakzuchtig door ga voelen!!! :-((( )

    BeantwoordenVerwijderen