vrijdag 30 oktober 2009

Over hoe ik aan mijn nieuwe look kom

De maat was vol. Ik kijk niet vaak in de spiegel meer.
Of ik dat dan vaker zou willen? Nou ja, eigenlijk wel. Tenminste als de weerspiegeling mij zou bevallen. Vroeger, ja vroeger ja, toen ik nog jong en rimpelloos was, deed hij dat wel eens; bevallen. Maar nu ben ik bevallen en het lijkt wel of er maar een van de twee mag bevallen.
Anyway, ik kijk dus niet vaak meer, maar vandaag en gisteren ook al en vorige week viel me op dat er nu toch echt weer wat moet gaan veranderen. En nu was de maat dus vol. Ik pakte een schaar en... knipte mijn haar af. Serieus. Ik deed het gewoon zelf!
Er ontstond een boblijn.
Hé best grappig,
nog wat lagen,
hihi best grappig.

Ik laat de schaar nog maar even naast de spiegel liggen voor wat finetuning de komende dagen.
Maar ik ben bevrijd! Ik knipte mijn eigen haar!

Dus ik zeg: maak het kind in je blij en knip je eigen haar!

6 opmerkingen:

  1. Stoer zeg, dat zelf doen. Waar blijft de foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Toaske: foto's van mezelf plaatsen is net zo iets als in de spiegel kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Dat durf ik dus echt niet... Behalve dan mijn pony en dat vind ik echt lastig! In de spiegel kijkend knip ik steeds langs de verkeerde kant van de kam. En met mijn haar zie je elk hapje...
    Maar echt: petje af, susan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja doei! Ech nie.
    Heb nog een trauma van vroeger, toen mijn moeder me een scheve '80's pony bezorgde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Phoe, het eerste gedeelten wat je schrijft van niet in de spiegel willen kijken herken ik wel. Altans ik kijk redelijk vaak in de spiegel maar tevrede ervan wordt ik niet juist het omgekeerde is het geval. Toch raar, ik kijk, kijk nog eens in de hoop iets anders te zien wat mij wel bevalt ha ha!! Maar goed binnen 5 min veranderen lukt toch niet. Bevrijd willen zijn klinkt goed maar eerlijk Suus je eigen haren knippen???????? Hoe kom je er toch bij. Ik ben erg blij dat het bij jou werkt als een bevrijding maar ik sluit mij aan bij Irene...............ook ik heb er een trauma van omdat mijn vader dacht dat hij kon knippen. Het heeft heel lang geduurdt voordat ik mijn haren kort durfde te laten knippen, nu durf ik ze wel te laten kleuren en knippen maar wel bij een kapper. xx Rachel

    BeantwoordenVerwijderen