vrijdag 23 oktober 2009

Honest Crap

  1. Oftewel, de naakte waarheid over SusanInSite. Ook al weer vier jaar bekend als Susan van der Heijden en vroeger bekend als Susan Egging.

Maar voor ik nog meer persoonlijke details ga onthullen, en ik, voor ik er erg in heb, ergens op een dak sta met een megafoon terwijl ik mij tegelijkertijd tussen de menigte onder mij bevind, met het schaamrood op mijn kaken... Zoals in die stomme reclame.

Eigenlijk snap ik dat niet zo goed. Die waarschuwing. Ik bedoel, alles is zó electronisch tegenwoordig, dat zelfs als ik geen computer zou hebben, als ik nooit zou bloggen, nooit iets zou kopen via internet, nooit mee doe aan kortingsacties, nooit een hotel boek middels het net, dan nog zou naar mijn idee iedereen al mijn persoonlijke gegevens kunnen achterhalen. En wat dan nog. Wie ben ik. Wat is er zo interessant aan het feit dat ik in Dieren geboren ben? Nou ja, als iemand een reden weet waarom ik die waarschuwing serieus moet nemen, hoor ik het graag.

Maar goed, ik wijk enorm af van mijn prachtige Award, voor mensen die bloggen met hart & ziel, waar ik heel trots op ben. Nogmaals bedankt Lisette!

10x Susan:

  1. Ik zoek een (bij)baantje voor de woensdag en/of vrijdag. Dus als iemand iets leuks en niet te ingewikkelds weet, het liefst in Amsterdam, of een goede tip heeft, tell me about it! Ik heb zin om weer iets gezelligs te ondernemen. Iets dat ik naast het coachen kan doen. Iets wat in plaats kan komen voor het gastouder zijn.
  2. Na een dag (gast)ouder zijn, kruip ik het liefs om 20:30 uur in bed met een filmpje of NET 5 serie!
  3. Ik vind het leuk om naar de PFAFFS te kijken. Eén van mijn nieuwste ontdekkingen. Op de één of andere manier vind ik het heel verrijkend om te zien hoe close die familie met elkaar omgaat. Dat ze bijvoorbeeld champagne opentrekken met elkaar, omdat jongste dochter/zus een nieuw vriendje heeft!
  4. Als ik overprikkeld ben, kan ik niet verder kijken (en luisteren) dan mijn neus. Volgens mij moet dat er ongeveer uitzien als een kip die een worm probeert te pakken die aan een hengel vastzit en wordt voort getrokken door iemand die denkt dat dat grappig is.
  5. Ik ben dol op mensen die goed zijn in hun werk. Het maakt niet uit wat ze doen, maar ik word daar zó blij van! Het heeft volgens mij nog het meest te maken met mensen die er zijn. Die gefocusd zijn op waar ze mee bezig zijn, die zien wat er moet gebeuren, die aanvoelen wat er nog nodig is om het helemaal af te maken. Mensen die er energie van krijgen om hun werk te doen.
  6. Ik ben ongelofelijk kleinzerig als het om kleine pijntjes gaat. Ik kan echt 5x per dag beginnen over zo'n velletje aan je vinger bij je nagel. Als ik niet piep doet het echt pijn.
  7. Ik kan niets aan anderen overlaten. Ik ben een ongegeneerde control freak!
  8. Ik ben een complex wezen. Eerlijk, het heelal is er niets bij!
  9. Ik heb mijn man, mijn Arjan, heel veel lief! Aanstaande zondag zijn we alweer vier jaar getrouwd!!! Ik zou morgen zo weer met hem trouwen. Hij maakt heel het bestaan logisch. Hij bevrijdt alle wormen van de hengels en daarmee mij.
  10. Ik houd nog meer van onze dochter.

En de Award gaat door naar: Linda en MaMarije

5 opmerkingen:

  1. Hoi Susan,

    Ik denk er net als jij over. Dat het in wezen geen biet uitmaakt hoeveel info er over je te vinden is. Als ze het echt willen weten komen ze er toch wel achter.
    Toch ondervond ik van de week dat het wel degelijk onprettig is als mensen er met je gegevens vandoor gaan. Iemand heeft mijn identiteit gebruikt om zich ergens voor op te geven (in een notendop). Toen ik daarachter kwam gaf me dat toch een rot gevoel. De info die ze gebruikt hadden kan van internet gekomen zijn. Dus ja. Ik weet ook niet zo goed wat ik ermee moet. Maar het plaatst sommige dingen toch in een ander daglicht.
    En verder. De Pfaffs! Ook mijn recente ontdekking! :-) Vond er tot voor kort niks aan maar ineens ging de knop op en nu is er geen houden meer aan. Als je een adres zoekt voor de serie op dvd mag je me mailen.

    Groetjes,
    Irène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, krijg ik zo maar 'n award! *bloos*
    Ben dr stil van.

    Maar eh, gefeliciteerd zondag! Enjoy!

    @Irène: huu, wat akelig, dat van je identiteit. Hoe kom erachter eigenlijk? Stom toevallig? Of kun je dat ergens checken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Susan: zonder je blog als chatbox te willen misbruiken! ;-) @MaMarije: via de patiëntenorganisatie waar ik lid van en actief voor ben. Daar dook mijn naam ineens in een andere context op. Heel vreemd. En akelig idd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Pfaffs??? Dat had ik nou nooit achter je gezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Irène: Bedankt voor de waarschuwing en je bent welkom om te chatten hoor!
    @MaMarijke: Thanks!
    @Toaske: Haha, ik ook niet!

    BeantwoordenVerwijderen